23 april 2010

Vart är barnet?

Barnen somnade som vanligt i vår säng idag. När jag skulle gå in och kika till dom för en liten stund sedan kunde jag inte hitta Elvira. Jag kollade i hennes säng för att se om Martin hade bärt upp henne dit men nej, där var hon inte. Jag frågade Martin vart han hade gjort av henne men han fattade inte alls vad jag pratade om. Jag gick då lite längre in i vårt rum och ja, ni kan se här nedan vad jag fann på andra sidan sängen....!
Hon sov så gott där på golvet och märkte inte ens att jag flyttade upp henne i sängen igen. Tokungen!
Hoppas att ni har en skön fredagkväll!

2 kommentarer:

  1. UNDERBARA bilder..fast att det såg lite oskönt ut att ligga på golvet :D

    SvaraRadera
  2. Nej det såg inte så skönt ut, men hon sov gott i alla fall. Det var tur att vi hade bildbevis imorse för hon trodde inte på oss först....

    SvaraRadera