1 april 2010

Godmorgon!

Jag och barnen är lediga, men inte har vi sovit länge för det, kl. 6.40 var vi uppe...
Nu har vi, jag och barnen, tagit oss en skön påskledighet. Är lediga till och med tisdag. Martin jobbar idag och på tisdag. Ska bli skönt med en låång helg men tyvärr verkar det som att vi kommer att få dras med sjukdom. Emil har feber och Arvid hostar oroväckande. Martin känner sig oxå krasslig. Jag har ont i munnen. Men inte så farligt som jag trodde att det skulle bli. Har dock ett öppet sår i munnen så jag får inte äta vad som helst, det kan då fastna i hålet och bli infekterat. Satsar på att kunna äta påskmat på lördag. Vad ska ni göra i påsk?

Jag och pojkarna på en liten promenad för några veckor sedan

1 kommentar:

  1. nästan så det behövdes flytväst :)
    hoppas ni får en underbar påsk utan sjuka barn och ont i munnen! kram på er

    SvaraRadera