9 oktober 2009

Tji fick jag...

I natt skulle jag testa en grej med Ajid. Ända sedan pojkarna fick sina stora sängar har Ajid kommit smygandes varje natt och lagt sig mellan oss. Jag hör honom nästan aldrig. Memil däremot sover oftast hela natten i sin säng och Ia kommer om hon vaknar för att kissa. I natt sov Memil hos oss för att vi inte "orkade" bära in han till sängen när vi la oss.. och för en gång skull så hörde jag Ajid när han vaknade så jag smög in till honom och la mig brevid honom i hans säng istället för att se om han skulle somna om. Jag somnade ganska snart och vaknade av att jag var stel i ryggen och att jag var själv i sängen. Ajid hade smygit upp och lagt sig i min säng! Så bra gick det med mitt test....

Natt till igår bar jag in Ajid till sin säng efter att han kommit eftersom Memil vaknade och hade kissat genom blöjan, orkade inte byta lakan mitt i natten så jag gjorde lite plats vår säng istället genom att bära in Ajid. När han vaknade i går morse var han ARG. Jag hörde hur sur han var för att han vaknade i sin säng! Han visste ju att han hade gått in till oss....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar