8 oktober 2009

Torsdag!

Ojdå, två tävlingsinlägg på raken... Lite dåligt med vanliga inlägg under dagen igår. Men det blir lätt så mitt i veckan, man bara fortsätter på som vanligt med mat, nattning och allt annat som hör vardagen till. Inte så kul saker att skriva om med andra ord. Idag har varit en likadan dag.

Pojkarna gör sin sista dag på sin nuvarande avdelning i morgon. På måndag lämnar jag dom i ett annat hus på en annan skolgård. Spännande! Barnen har fått ta del av renovering och ombygggnation genom besök varje vecka och den här veckan har de vart där både igår och idag lite längre stunder för att leka. Allt detta medan fröknarna jobbar för fullt med att flytta in. Alla fröknar som har jobbat med pojkarna det senaste kommer att följa med, det samma gäller barnen. Det är bara de stora barnen i Ia´s ålder som stannar kvar i nuvarande hus på andra avdelningar. Ia bytte avdelning för någon månad sedan...

Imorgon ska vi och prata om de sista (förhoppningsvis) detaljerna i köket! Hoppas att vi känner oss klara för att lägga en beställning snart. Men nu känns det, som jag tidigare sagt, riktigt bra. När jag tittar på ritningen känner jag verkligen att det är vårat kök jag ser!

1 kommentar:

  1. jag skulle också vilja renovera köket men känns lite trist när man bor i hyresrätt =(

    SvaraRadera