23 oktober 2009

Sovmorgon!

Nu på morgonen har jag och Ia gjort köttbullar, eller platta köttbullar och en till limpa till Ia. Skönt att fylla frysen inför köksrenoveringen.... M var i Göteborg med jobbet igår och stannade över natten, han är på väg hem nu. Jag ska jobba 16.45 - 21.15 idag. Så vi möts mest bara snabbt innan vi byter, jag åker till jobbet och han tar barnen. En middag ska vi hinna med.
Vi hade sovmorgon idag jag och barnen, men det visade sig att jag hade missat att stänga av alarmfunktionen på min telefon så den ringde 5.15 imorse. Ajid vaknade och kom tassande men jag sa att det var natten och bädadde ner honom brevid mig. Det hade nu funkat om inte M´s kvarglömda mobil hade börjat ringa 5.30... Jag hörde Ajid säga "mamma, det ringer". Memil vaknade strax efter detta och kom in till oss, jag satt på Nikelodeon och så låg dom där en stund och såg på tv. Efter en liten stund ville de ha välling i tv-rummet. När detta var klart kröp jag ner brevid Ia igen och slumrade en liten stund till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar