1 september 2009

1 september!

Redan 1 september idag!
Vart tar dagarna vägen? Och det kommer kännas som att september går jättefort! Vi har minst en grej inplanerad varje helg i september och då räknar vi inte ens med mitt och E´s kalas som vi ska försöka att ha nästa vecka. E blir stora tjejen snart. 5 år. Tänk vad fort tiden går!
Hon kom förut och berättade att nu är det 10 dagar kvar tills hon fyller år! Med andra ord 11 dagar kvar till jag blir ett år äldre...
Jag fick en för tidig födelsedagspresent för snart fem år sedan, världens goaste dotter!

4 kommentarer:

  1. oj vart tar årena vägen! tycker inte det var så länge sen vi hälsade på er i lägenheten när hon bara var en liten bebis men det är snart 5 år sedan!!!

    SvaraRadera
  2. hmm förlåt det var ju bara jag som skrev, lilla syster :)

    SvaraRadera
  3. Jag förstod nästan det sen, när jag tänkte efter lite...

    SvaraRadera