7 september 2009

Godmorgon!

Sitter på bussen på väg till jobbet. Tänkte passa på att berätta om gårdagen, hade fullt upp hela dagen. Efter en sen frukost och en snabb dusch åkte vi till stan och hämtade M som sovit över hos E's fadder. Vi gick in och var sociala en liten stund innan vi tog lite mat på McDoo före hemfärd. Väl hemma åkte M för att jobba och jag dammsög och gjorde köttbullar. När det var klart kom svärmor för att passa pojkarna medan jag och E var på ridskolan. Hon var lika duktig igår! Jag gick bredvid utan att hålla hästen och hon styrde själv! Jag är en väldigt stolt mamma just nu! Hemma igen var det lite prat med svärmor och lite pyssel med barnen inför natten. Jag hann även måla ett andra lager på stolen. Ska försöka hinna börja med skrivbordet idag.. Idag är M på jobbresa, kommer hem imorgon. Nu ska jag vila lite innan bussen anländer till Lidköping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar