22 september 2009

Bra service!

För någon vecka sedan köpte jag ett paket byxblöjor som gick sönder när man drog på dom på barnet. Jag har använt detta märke ända sedan E var bebis och har aldrig haft problem. Det var perforeringen som gick upp när man drog på blöjan. Jag skickade ett mail och förklarade problemet, jag fick ett snabbt svar där de bad mig att skicka in några blöjor så att de fick titta på dom och att jag skulle bli ersatt för de trasiga blöjorna. Jag skulle även skriva "frisvar" på kuvertet för att slippa betala porto, jag skickade brevet i fredags.
Idag fick jag ett brev med posten där de tackade mig för att jag har tagit kontakt med dom om detta problem och skrev även att jag kommer få en avi för att hämta ut ett nytt blöjpaket på posten! I brevet fanns även varuprover och rabattkuponger.
Jag tycker att de har skött detta på ett väldigt bra sätt!
Det handlar faktiskt om ett blöjpaket som kostar runt 120 kr, det är inget man bara kan slänga och glömma bort utan att kunna använda först...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar