20 februari 2010

En dag i snön

Imorse när jag skrev om att vi hade mycket snö hade jag fortfarande inte tittat ut ordentligt. Det hade ju kommit massor av snö inatt. Att vi inte får upp altandörren är kanske inte så konstigt eftersom vi inte har varit på altanen under hela vintern men att inte få upp ytterdörren på morgonen är värre! Jag fick verkligen ta i för att kunna ta mig ut imorse. Och när jag väl kom ut blev mina snowjoggings fulla i snö, den nya sön som kom i natt gick en bra bit upp på benen på mig. Jag säger ännu en gång att jag har nog aldrig sett så här mycket snö på en gång! Vi har varit ute två gånger i dag allihopa och skottat snö och så tog jag och Emil pulkan till affären för att köpa lördagsgodis. Bilen var inte att tänka på att få ut just då.....
Bjuder här på ett bildregn från vår dag ute i snön, ber återigen om ursäkt för den mörka kvalitén på bilderna.

Andra trappsteget nerifrån syns inte...

En bild innifrån garaget

Här någonstans under all snö finns ett staket som avgränsar vår trädgård..

Herren på täppan

Man får väl ta vara på den arbetskraft som finns....

På väg hem från affären.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar