23 februari 2010

Målardax

Igår när Martin skulle åka hem från jobbet ringde Elvira till honom och önskade att han skulle köpa med ett ritblock hem. Vår lilla pysseltjej har ritat/pysslat slut på alla sina ritpapper. Sagt och gjort  Elvira fick ett ritblock och en pysselbok och pojkarna fick en målarbok och ett paket kritor var. Arvid fick med Blixten McQueen, idolen, och Emil fick Bamse. Alla 3 blev jättenöjda. Så idag när vi kom hem från dagis var det alltså måla på schemat.

Emil

Arvid

Elvira
Jag har spenderat gårdagen och dagen i sängen. Har inte orkat jobba då jag har haft feber och är väldigt hes, så fort jag försöker prata börjar jag hosta massor. Har därför passat på att vara hemma och vila rösten, har varit mer eller mindre tyst i två hela dagar nu... Jag har varit feberfri idag och planerar att försöka jobba imorgon. Dock inte med min vanliga arbetsuppgift, prata i telefon, får hitta något annat att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar