20 februari 2010

Ny bakgrund igen...

Godmorgon!
Så var det lördag och helg igen. Jag är fortfarande förkyld, kan knappt prata, det bara stockar sig hela tiden och jag måste hosta hela tiden..

Barnen sov som vanligt till strax före 6 i morse och ville upp och se på tv. Emil sov något längre. Jag la mig en liten stund till efter att Arvid och Elvira vaknat men var ändå uppe vid 7 tiden. Har pillat lite med sidan igen. Trots all snö, eller kanske på grund av den, så börjar jag längta efter våren och vill ha en lite ljusare sida. Vad tycker ni? Hur ser den ut hos er? Helt grå, helt vit eller randig? Den ser lite olika ut på datorn uppe köket där jag oftast sitter och den stationära.... Men den ska vara randig.

Appropå snö så vet jag inte om jag någonsin har sett så här mycket snö! Det snöar ju hela tiden. Altanen är fylld med snö, får inte upp altandörren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar