23 juli 2010

Godmorgon!

Ja, godmorgon var det, jag har precis vaknat. Jag vaknade av att pojkarna stod vid min säng och väckte mig. Martin sa att klockan var halv åtta men det kändes inte som att det stämde helt, men ändå ville jag bara sova vidare. Elvira hämtar då sin lek-och lär-klocka som kan tala om vad klockan är när man trycker på en knapp. Jag hör då "klockan är, 23 minuter i 12"....! Martin hade vaknat tio minuter tidigare och hörde att barnen satt i Elviras säng och pratade. Mysigt. När vi frågade Elvira om dom hade varit vakna länge så hade de oxå precis vaknat, en i taget, Emil hade vaknat sist.
Vad kul det kommer bli att vända tillbaka dygmet under helgen och till veckan, på tisdag ska de till dagis...

Nä, nu får det bli frukost, sen får vi se vad vi hittar på av den här dagen. Det känns som att det inte gör så mycket att vi har sovit bort halva dagen för det regnar, massor.
Hoppas att ni har en fin fredag!

2 kommentarer:

  1. hahaha vilka härliga ungar! :) hoppas mina sover så länge i morgon.. men får nog va glad om dom sover till 7 ;) ha det bäst! kram kram

    SvaraRadera
  2. Mina brukar inte sova längre än till 7 dom heller vanligtvis, men de har vänt på dygnet totalt nu... Lite skönt är det faktiskt! Kram på dig med!

    SvaraRadera