22 juli 2010

Torsdag!

Idag blev åter igen en lugn och skön dag. Skönt! Barnen vaknade vid 10 och vi kom upp vid 11.30 ca. Åt frukost rekord sent idag, runt 13 tiden. Sen ringde Martins bror med familj och var kaffesugna. De tittade in  några minuter senare med sin splitter nya bil! Den var jättefin! En nissan micra årsmodell 2010. Vi fikade, eller drack kaffe och cola rättare sagt, jag hade inget att bjuda på, och barnen badade. Vi hann med en varsin provtur i nya bilen oxå jag och Martin. När de hade åkte hem åt vi Lasagne till middag, (som jag lagade för några veckor sedan och frös in) så skönt att ha färdig middag i frysen och bara ta fram och tina.. Lätt och gott! Sen badade barnen lite till. Nu gör vi inte så mycket, jag tänte sätta mig i soffan en sväng, undrar om det finns nåt bra på tv´n?

Hoppas att ni har haft en fin torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar