7 februari 2009

Allt för att slippa städa...

Tidigare idag började jag plocka iordning för att göra ett ordentligt röj här hemma, så fick jag för mig att jag vill ha en ny kappa till mina vår/sommar/höst gardiner i Tv-rummet. Har nu en svart kappa i som inte har samma svarta nyans som längderna. Kikade på Jotex och Ellos men hittade inget av intresse. Tog då med mig E och ett tygprov och åkte till tygladan i Vänersborg! Fick efter mycket letande tag i ett tyg som passade, vilken tur att jag inte beställde första bästa tyg... Efter ladan åkte vi till Trollhättan och storhandlade på Maxi, passade på att handla glutenfritt till E, mycket bättre sortiment där än här hemma. M hade beställt McDoo så vi köpte med oss det hem. Resten av dagen har vi myst på med massa godis och chips och självklart Melodifestivalen! Jag tycker att den var bra men är lite besviken över att Marie Serneholt inte gick vidare alls och så tycker jag att Nina Söderquist var mycket bättre än Caroline af Ugglas...

Nu ska jag slappa lite i soffan sen är det dags för sängen! Jag ska försöka att få lite mer gjort här hemma imorgon....
Natti natti!

1 kommentar:

  1. Håller helt med dej! Marie och Nina var mina favoriter.

    Skönt att ni börjar få ordning på E´s kost.

    SvaraRadera