7 februari 2009

Lördag!

Godmorgon!
Min kära make kom hem 3.39 i natt, så det var inte ens tal om att han skulle gå upp med barnen idag... Vi brukar ta sovmorgon en dag var i helgen så imorgon blir det min tur att sova lite extra länge.. Jag och barnen har vart uppe sen 6.30, barnen har sett på Nickelodeon och druckit välling och jag har vilat lite extra i soffan. Skönt med lugn morgon.
Idag ska jag försöka att städa och tvätta lite, en tur till affären blir det nog oxå och om jag känner min make rätt så vill han ha bakfylle pizza sen.
Och ikväll börjar Melodifestivalen! Har längtat sen det tog slut förra året! Tycker att det är kul med alla delfinaler, har dock inte fattat det nya röstsättet än men det ger sig väl. Det verkade vara ett grymt startfält tävlingen rakt igenom, det var inte många namn jag inte kände igen... men det är ju svårt att veta innan man har hört låtarna..

Nu ska jag mysa på lite till med mina barn och Dora Utforskaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar