3 februari 2009

Trött

När jag hämtade barnen idag satt pojkarna fortfarande och åt mellanmål, och trött och sliten som jag känner mig idag så blev det flingor, yoghurt och macka till middag/kvällsmat..... Till mitt försvar så har alla barnen ätit bra på dagis och jag orkade bara inte dra igång att laga middag idag.

Fick springa iväg och försöka bajsa med Lill E nu.. Han ville testa på toan men det kom inget... Konstigt, när mamma sitter brevid och tittar ner i toan för att se om det kommer nåt... måste nog försöka att låta dom vara på toa lite...!

Är som sagt trött och sliten idag, säkert sviter efter resan. Ska försöka att komma i säng tidigt idag och så har vi sovmorgon imorgon igen! Lämnar barnen först halv elva! Skönt men de vaknar ofta samma tid som vanligt ändå....

E har varit ute och cyklat med grannpojken idag efter dagis och var sedan in hos honom och lekte lite. Jag sa till henne att hon skulle säga till pojkens mamma att hon skulle vara hemma kl. 17 och hon måste ha kommit ihåg att säga det för hon kom hem 17.10... Visst börjar det kännas som vår när barnen börjar vara ute en stund efter dagis igen, framförallt när cyklen kommer fram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar