27 februari 2009

Nyss så träffa jag en krokodil.....

"...som körde runt i en bil. Han var tjock och fet och blåste i en trumpet. Men bilen var trång och svansen var för lång så den fick ligga på ett litet flak där bak."
(musik som hörs hemma hos oss just nu....)

Så var det fredag igen och en ny VAB-dag. M var hemma igår så jag har kunnat jobba två dagar denna vecka i.a.f...
Lill E är något bättre i ögonen, det rinner inte längre, men det finns gult kladd i ögonen. Känns som att det inte blir någon utflýkt i helgen... hur tråkigt det än är att ta det beslutet så vill man ju inte riskera att smitta dom man ska hälsa på.. Och de andra två har ju inte haft det än heller.. Kan ju bryta ut på dom när som.... Äh, jag bestämmer inget nu, får diskutera med M och syster senare. Kan kanske åka på söndag eller måndag...

Här hemma är det full fart, jag höll alla barnen hemma idag. Vi skulle ändå hämta dom vid 13 tiden och då är det mysigare och skönare för alla att vara hemma än att ränna runt för att hämta och lämna barn på dagis när ett ändå är hemma och sjuk.... Lill E tycker att det är kul att ha sina syskon hemma att leka med!

Så här såg det ut i söndags morse när pojkarna och M sov och jag och E myste i TV-rummet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar