16 januari 2010

Lördag!

Vi var som sagt till Vattenpalatset i Vänersborg idag och badade. Barnen tyckte att det var en rolig överraskning och hade ingen som helst lust att åka hem när det blev så dax. Det var riktigt kul att se glädjen i deras ögon när de lekte runt i vattnet och åkte rutschkanor. Med lite mutor om McDonalds och lördagsgodis följde dom i alla fall med till slut. Väl hemma åt dom lite godis och kvällsvälling innan de somnade som stockar. Pojkarna somnade först, Ajid i sin säng, hör och häpna, och Memil i min säng. Ia var uppe lite till men gav upp under Robinson, då la hon sig i M´s säng och somnade på stört.

Jag har även hunnit med att träna idag igen, jag måste säga att Active Sports är roligare, och jobbigare, än Wii Fit. Man har en "tränare" med under hela passet som är uppbyggt på uppvärmning, träning och strechning. Och man blir trött, jag är helt slut efter ca en halvtimmes träning. Med Wii Fit lägger man upp passet själv och jag har aldrig känt mig så slut även om jag har tränat längre tid. När man som jag startar en 6 weeks challenge läggs ett schema upp för de 6 veckorna som det bara är att följa. Så nu är det bara att hålla tummarna för att jag fortsätter at hitta motivationen för att gå ner och träna 4 dagar i veckan de närmaste 6 veckorna!

Nu ska jag ta och flytta lite barn till deras sängar och krypa ner under täcket.
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar