4 januari 2010

Wii!

Vi köpte ett Wii i veckan, med hem följde även en balansbräda och bland andra, spelen Wii fit och EA sports Active. Nu ska här tränas! Vi köpte spelet ett par dagar innan nyår så jag har inte hunnit träna så mycket än men jag har testat Wii fit en del och tycker att det är riktigt kul, jag höll på över en timme igår! Tyvärr sträckte jag mig på nåt vis i nacken imorse så jag har haft ont i övre delen av ryggen/nacken hela dagen, får därför bli en vilodag idag och hoppas att det blir bättre till imorgon!
På inköpslistan står Mario Kart med tillhörande rattar, M´s syster vär här i helgen med sitt Mario Kart spel och vi satt länge och spelade, Ia var oxå med och tyckte att det var jättekul.

Memil spelar bowling med Ia och Ajid som publik


Ia och M boxas, pojkarna tittar på

1 kommentar:

  1. nu har jag oxå en blogg (eller jag försöker få till en i allafall :))

    SvaraRadera