7 januari 2010

Torsdag!

Så var första arbetsdagen på nya året avklarad! Med oss hem efter jobbet fick vi 3 trötta barn, de har ju inte vart på dagis sen innan jul och vänt på dygnet totalt. Lite smygstart blir det för dom ändå eftersom de är lediga imorgon.... Jag jobbar kväll, börjar 16.15 och M slutar 12.45 så det finns ingen anledning att ta dom till dagis. Lite tråkigt att jobba fredagkväll, men det är inte ofta jag jobbar kväll så jag kan inte klaga.

Barnen har lagt sig och M ligger på soffan med hockey på Tv´n, jag funderar på att hitta lite ork och gå ner och träna en stund. Motivationen ligger i att jag faktiskt tycker att det är kul när jag kommer igång!

Jag har skickat efter tillbehören till mitt Ea Sports Active More Workouts spel som jag saknar, gummibanden och benbandet som man spänner fast ena kontrollen i, när de kommer ska jag dra igång en 6 weeks challenge. det skapas då ett träningsschema för sex veckor där en "personlig tränare" talar om för mig vad jag ska göra. Ska bli spännande att prova. Någon som har gjort det? Funkar det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar