13 januari 2010

Torsdag imorgon

Tänk att det redan är torsdag imorgon! Den här veckan har gått grymt fort och dåligt med inlägg har det blivit. Har inte hänt så mycket att blogga om, vi har jobbat/ vart på dagis, kommit hem, ätit och sen tagit kvällen. Barnen har varit svårare än normalt att lägga på kvällarna, ikväll fick jag bli arg och beordra in alla 3 till sina respektive sängar trots att det var en av dom som krånglade mest, men det funkade, de somnade inom 5 minuter. Igår somnade jag före halv tio och den planen har jag idag oxå. Träningen har det vart si och så med de här dagarna, väntar på redskapen till EA Aktive Sports spelet så att jag kan sätta igång en 6 weeks challenge. Nä nu ska jag krypa ner i sängen, passa på att sova ikapp lite nu när barnen somnar hyfsat tidigt på kvällarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar