25 januari 2010

Måndag!

Trött, trött, trött. Så kan vi nog förklara den här dagen. Magsjukan har gått igenom alla utom mig och Arvid och nu håller vi tummarna stenhårt för att det får förbli så. Just nu är det väldigt lugnt här hemma, pojkarna har lagt sig, Martin vilar och Elvira spelar lite Wii innan det är dax för sängen även för henne. Jag ska se Halv åtta hos mig och 90210 sen är det nog sängen för mig med.

Idag har vi anmält Elvira till en barndansgrupp och på söndag drar det förmodligen igång. Första veckorna får hon köra dubbelt, både ridning och dans då vi har betalat för ett par veckor framåt på ridningen, men sen har hon själv valt att vila lite med ridningen för att prova dans. Vi tycker att det räcker med 2 aktiviteter i veckan när man är så liten och ett barn måste prova sig fram till vad hon vill göra, och just nu vill hon dansa och simma. Hon vet att vill hon börja rida igen är det ok, men att hon får välja bort någon av de andra aktiviterna. Det viktigaste för oss är att hon tycker att det är roligt!

Nä nu ska jag fortsätta att göra så lite som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar