15 mars 2009

Gårdagens kalas!

Har försökt att lägga in bilder från kalaset igår, men lyckas inte.... Slängs ut hela tiden...

Det vart i.a.f lyckat igår. Gästerna kom vid 13 tiden och åkte efter melodifestivalen! Vi åt god middag som jag hade lagat, tårta coh kaffe hann vi med oxå... När melodifestivalen började beställde några av oss pizza på hemkörning och några åt rester från middagen! Barnen lekte och hade jättekul! Tre kusiner (mina pojkar och deras yngsta kusin) somnade i våran säng med Dora på tv´n. Senare kröp E upp brevid kusinen och somnade hand i hand med honom... När barnen somnat kunde vi slappna av och verkligen titta på melodifestivalen! Jättemysigdag med andra ord! Som sagt bilder kommer!

Idag har vart en riktig slappardag! Vi har sett på film och ätit rester och chips. E är nu och leker hos grannflickan och M är in till Trollhättan för att byta tramptraktorn vi köpte till pojkarna, ena bakhjulet snurrar inte när man trampar.... Jag ska snart sätta mig och se One Tree Hill och Gossip Girl. Så mycket mer händer nog inte idag....

1 kommentar:

  1. Tipsar dig som redan är med o tävlar hos mig att Tant dratt igång ännu en tävling:

    http://uj76.blogspot.com/2009/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_15.html

    Kika gärna in =)

    SvaraRadera