29 mars 2009

Söndag!

Nu när jag kom in här på bloggen hade jag 3 nya kommentarer! Visst 3 st är ingenting för en del bloggare men för mig är det än så länge mycket då jag får en kommentar då och då.. Jättekul att få respons på att någon läser!

Idag har vi (som vanligt) tagit det väldigt lugnt! Pojkarna är fortfarande inte helt ok och de kommer att få vara hemma ett tag till, vi räknar med minst två dagar till. Jag var ute och handlade lite snabbt förut, annars har vi bara vart hemma och lekt, sett på film mm. Pojkarna sov ganska länge mitt på dagen och det är så skönt att själv bara ta det lugnt då. Ska försöka att få lite gjort här hemma imorgon tänkte jag.

Vi har bokat ytterligare en vistelse med husvagnen idag! Över Kristi Himmel Färd, 20 - 24 maj ska vi vara på Hafsten camping i Uddevalla! Vi ska även passa på att fira M på hans födelsedag där! Det kliar riktigt mycket i fingrarna nu att få hem husvagnen och börja städa ur och organisera.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar