26 mars 2009

Midsommar, husvagn och mobiltelefon

Idag blev en aktiv dag på sitt sätt. Har pratat med syster i telefon x antal gånger och det slutade med att vi har bokat campingplats ihop över midsommar! Fick två bra platser brevid varann på Vita Sandars Camping i Mellerud! Hyfsat nära servicehus och lekplats.. Ska bli riktigt kul, jag ser fram emot midsommar i år! Andra år har vi aldrig planerat något och har alltid varit sist med att fråga någon om att hitta på något ihop....

Mitt i allt detta ringer en kille från min mobiloperatör och vill erbjuda mig ett förlängt abbonemang. Jag tror att jag lyckades att få till ett bra "köp". Minskar min månadskostnad med 100:- i månaden, lägre minut pris och ny telefon utan extra kostnad. Jag tror att han även skulle skicka med ett slags musik paket där det ingick minneskort och headset.

Just nu går tankarna mycket till husvagn och camping! Är riktigt sugen på att hämta hem husvagnen nu och städa ur den samt packa i den grundläggande packningen.
Fick veta idag att syster med familj har köpt husvagn! När de var här i helgen skulle de åka utomlands i maj, men de planerna har ändrat sig ganska drastiskt! Kul tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar