22 mars 2009

Mys helg!

Det har vart en jättemysig helg!
När syster med familj kom igår gick vi ut en sväng allihopa, vi gick ner till vattnet och matade fåglar och så gick vi till affären en snabbsväng. Hemma igen tog vi en fika ute på gräsmattan och barnen hoppade hoppborg på altanen!
När vi kom in vid halv 6 tiden så gav vi barnen välling och jag började med maten, tacokyckling med nachochips och sallad! Jättegott!
Barnen somnade strax efter maten och vi vuxna satt uppe en bit in på natten och tjötade! Imorse åt vi en stoor frukost och sen började dom att göra sig iordning för hemfärd. barnen var trötta efter en sen kväll och tidig morgon i samband med myckt lek, de ville att flickorna skulle sova sin dagslur i bilen. Barnen lekte jättefint ihop alla 5, det märktes knappt att de inte ses så ofta! Jag har en del bilder som jag ska försöka att få ut imorgon....

Tack syster yster för en riktigt mysig helg!

Idag har vi inte gjort så mycket vettigt. När syster hade åkt hem la vi oss i sängen för att se på Robinson reprisen, pojkarna somnade brevid oss och E spelade dator, Jag somnade snart och vaknade igen vid halv 3. POjkarna hade oxå precis vaknat och E hade bytt från datorspel till barnprogram på TV`n. Vi beställde pizza och fortsatte med det lugna temat resten av dagen!

Nu ska jag nanna kudden, imorgon är det dax för en ny arbetsvecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar