25 mars 2009

Sjukling!

Idag när jag hade en timme kvar av arbetsdagen ringer M och säger att dagis har ringt och att han måste hämta Lill E som är väldigt hängig och verkar ha ont i huvudet.. KLockan var då nästan 14 och M skulle till tandläkaren 15.00. Jag hann med bussen hem 14.20 och mötte upp M och Lill E vid tandläkaren precis innan 15. Gjorde lite små ärenden på byn innan jag åkte och hämtade dom andra två. Så nu är det dax för en sjukperiod igen...! Vi har vart fria från det ett tag... M kan inte vara hemma den här veckan så jag räknar med att vabba resten av veckan.

Idag ska vi äta våfflor till middag/kvällsmat, som säkert många andra gör idag! Jag köpte ett nytt våffeljärn till E förut, så att det inte kommer gluten på hennes våfflor...

Nej nu ska jag fortsätta med disk och matlagning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar